logo leren en certificeren

Op deze pagina leest u hoe u het beste en snelst antwoord krijgt op verschillende vraagstukken over Leren & Certificeren.

Hulp bij het opzetten van een nieuw Certiporttestcenter

Bekijk deze handleiding, hierin worden verschillende onderwerpen behandeld. 

Niet-technische vragen omtrent Certiport en examens

Bijvoorbeeld 'Hoe voegt u een extra proctor toe?' Of 'Mijn testcenter zegt dat er geen examens beschikbaar zijn'. Neem voor deze vragen s.v.p. contact op met SLBdiensten via lcsupport@slbdiensten.nl of 020 - 42 01 396.

Niet-dringende technische support vragen

Voor vragen of ondersteuning bij het installeren van de testsoftware Console8 kunt u contact opnemen met SLBdiensten via lcsupport@slbdiensten.nl of 020 - 42 01 396. Wij kunnen echter alleen de 1e-lijns vragen beantwoorden in de richtlijnen van Certiport. Wij beschikken enkel over de technische basiskennis van Certiport en Console 8.

Heeft u een uitdagender technische probleem? Neem dan direct contact op met de Certiport Supportlijn via 010 - 30 09 304 (let op: engels-sprekende support, elke werkdag beschikbaar tijdens kantooruren) of technicalsupport@certiport.com (mail gaat naar de VS, binnen 2 dagen respons, willen vaak een remote sessie inplannen).

Technisch probleem tijdens examens

Neem in dit geval direct contact op met de Certiport Supportlijn via 010 - 30 09 304. 

Overige vragen?

Twijfelt u hoe u contact op moet nemen? Neem dan gerust contact met ons op via lcsupport@slbdiensten.nl of 020 - 42 01 396, dan kunnen wij u naar de juiste contactpersoon doorsturen. 

Ook kunt niet-dringende vragen stellen op het Docentennetwerk: yammer.com/itacademy