Ga naar content

Maak kennis met Tom Hulseboom, onze Servicedesk Medewerker. De rots in de branding van ons serviceteam die met zijn behulpzame karakter, vriendelijke persoonlijkheid en uitgebreide kennis van onze producten al onze klanten zo goed en snel mogelijk van dienst is. Als jij hebt gemaild of gebeld naar onze servicedesk, dan kan het goed zijn dat Tom je verder heeft geholpen. Daarom vertelt hij je graag wat meer over zijn werkzaamheden!

Tom, wie ben je en wat kunnen klanten van SLBdiensten van jou verwachten?

"Mijn naam is dus Tom, ik ben 29 jaar en woon samen met mijn vriendin en twee kittens in Bullewijk, Amsterdam Zuidoost. Sinds 1 december 2023 sta ik klanten zowel telefonisch als per mail te woord als servicedesk medewerker. Ik kan me goed voorstellen dat het voor degenen die met mij in contact zijn geweest nu wel zo leuk is om ook eens een gezicht te zien."

Hoe bedoel je dat?

"Iedereen die de servicedesk belt of mailt komt via mij binnen, maar ziet me normaal gesproken niet. Vervolgens is het aan mij om ervoor te zorgen dat de vraag zo goed mogelijk beantwoord wordt door mij of een van mijn collega's die een klant inhoudelijk verder kan helpen met zijn vraagstuk. Als eerste lijn van de servicedesk ben ik dus een belangrijke verbinder naar de rest van SLBdiensten."

Waarom werk je graag als servicemedewerker bij SLBdiensten?

"Ik heb in totaal zo'n 13,5 jaar bij Albert Heijn gewerkt, totdat ik mijn studie Bedrijfskunde heb afgerond. Na het behalen van mijn diploma had ik wel wat opties, maar SLBdiensten gaf me als organisatie echt een vertrouwd gevoel. Een mooie kans om mijn bij AH gevonden passie voor service door te ontwikkelen. Ik krijg gewoon echt energie van het helpen van mensen door het oplossen van problemen. Mijn doel is dan ook om klanten zo snel en adequaat mogelijk via telefoon of email te helpen."

Hoe help jij de klanten van SLBdiensten verder?

"Ik zorg ervoor dat klanten zo snel en adequaat mogelijk geholpen worden met hun specifieke vraag of probleem. Vervolgens probeer ik te voorkomen dat andere klanten met hetzelfde probleem te maken krijgen. Door continu onze dienstverlening te verbeteren, probeer ik samen met mijn collega’s de klantbeleving zo goed mogelijk te maken. Mijn motto is hierbij beter te voorkomen dan te genezen. Daarom help ik mensen proactief - dus via direct contact - bij het soepel navigeren over onze website en het zo eenvoudig mogelijk plaatsen van een eenmalige, juiste bestelling."

Kun je een voorbeeld geven?

Bijvoorbeeld bij de Microsoft-registratie 2024, die loopt tot woensdag 20 december. Er was een school die vier onderliggende accounts had, maar alle licenties van Microsoft op een nieuwe stichtingaccount wilde hebben. Die heb ik via Teams begeleid door samen de juiste hoeveelheid licenties te bestellen voor een nieuwe stichtingaccount. Hierbij heb ik de klant kunnen ontlasten door op uitzoekwerk en extra moeite te besparen.

Waar haal je de meeste voldoening uit in je werk?

"Ik heb plezier in mijn werk, want de werkdagen vliegen voorbij. Eigenlijk ga ik over het algemeen altijd met een voldaan gevoel naar huis, omdat ik bij mijn weten - mede door de feedback van klanten - goed de verzoeken hebt beantwoord. Het leukste aan mijn werk is dat (extra) goed geholpen klanten de tijdnemen om mij te bedanken voor mijn service. Dan koppelen ze bijvoorbeeld terug dat zij beter zijn geholpen dan dat zij hadden verwacht. Dit zorgt er weer voor dat ik plezier behoud in mijn werk."

Hoe belangrijk is het voor jou dat je bij SLBdiensten in de maatschappelijke sector van dienst bent?

"Dat is voor mij echt een bonus om een wel heel bijzondere reden! Mijn vriendin werkt namelijk als PO-leerkracht in het onderwijs, dus het voelt goed om hier met mijn werk ook een bijdrage aan te kunnen leveren. Via mijn service rondom alle licenties voor onze klanten heb ik het gevoel dat ik echt mijn steentje bijdraag aan de ontwikkeling van het onderwijs. Qua persoonlijke interesse vind ik het ook leuk om goed op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen op het gebied van technologie. Er verandert nu zoveel in de wereld van IT dat ik uitkijk naar de toekomst en benieuwd ben naar welke verbeteringen en uitdagingen dit ons brengt!"