
Intune Suite
Microsoft Intune Suite biedt essentiële geavanceerde eindpuntbeheer- en beveiligingsmogelijkheden in Microsoft Intune.
Intune Suite
De Intune Suite is een verzameling invoegtoepassingsfuncties die beschikbaar zijn in Intune. De suite bevat functies waarmee de mogelijkheden voor apparaatbeheer worden uitgebreid, waaronder:
- Hulp op afstand voor beveiligde helpdeskverbindingen
- Microsoft Tunnel VPN voor mobile application management van apparaten die niet zijn ingeschreven bij Intune
- Endpoint Privilege Management (EPM), zodat standaardgebruikers zonder beheerdersrechten taken kunnen uitvoeren waarvoor verhoogde bevoegdheden zijn vereist
- Speciale apparaten beheren, zoals AR/VR-headsets, grote smartscreen-apparaten en apparaten voor vergaderruimten selecteren
- Zie ook Intune Suite voor een visuele beschrijving waarbij er op elk afzonderlijke app geklikt kan worden om naar de Microsoft Learn-pagina te gaan
Intune Endpoint Privilege Management
Wil je niet de hele Suite afnemen, kun je ook aan de slag met Microsoft Intune Endpoint Privilege Management (EPM). Met EPM kunnen de gebruikers van je organisatie worden uitgevoerd als een standaardgebruiker (zonder beheerdersrechten) en taken uitvoeren waarvoor verhoogde bevoegdheden zijn vereist.
Lees hier meer informatie over Intune Endpoint Privilege Management en wat het je allemaal kan bieden.
Leverancier: Microsoft
Licentiedetails
Licentiejaar en einddatum
- Het licentiejaar loopt van 1 januari t/m 31 december. De overeenkomst heeft een ingangsdatum van 1 januari 2022 en loopt t/m 31 december 2026
Licentievorm
- Gebruikerslicentie: Voor een jaarlijkse licentievergoeding per eenheid (bijv. persoon, server of processor) verkrijg je het gebruiksrecht op de software voor instellingsgebruik. Intune Suite gaat per gebruiker.
Hoe de software geleverd wordt
- Intune Suite betreft een online dienst van Microsoft.
Ondersteuning
- Voor ondersteuning met betrekking tot licenties en abonnementen kun je contact opnemen met onze servicedesk.
- Microsoft levert zelf product support en ondersteuning op een aantal manieren:
- Service Status in Microsoft 365 en Azure admin portals
- Ondersteuningsaanvragen via Microsoft 365 en Azure admin portals
- Betaalde technische ondersteuning via 'Support for Business.'
Administratiekosten
- De administratiekosten zijn gebaseerd op 7 % van het verschuldigde licentiebedrag
Service en contact
Heb je vragen over deze oplossing? Neem dan contact met ons op. Doe je dat per e-mail, vermeld dan je relatienummer. Veel antwoorden vind je overigens op onze pagina met veel gestelde vragen.
