Ga naar content

Het Basispakket bevat een zeer uitgebreide set software en online services, van Microsoft 365 abonnementen en ander Online Services tot Windows server Cliënt Access licenties. Met dit pakket is het voor zowel medewerkers als studenten toegestaan om met ieder device, op ieder moment en op iedere plek verbinding te maken met het schoolnetwerk. Hiermee zijn diverse (Bring Your Own Device) scenario's afgedekt.

Let op! Microsoft 365 Educatie A3 en andere online services worden niet automatisch mee besteld! Voeg deze producten apart toe aan je winkelwagen!

Lees onze toelichting voor uitgebreide informatie over de voorwaarden en de inhoud van het Basispakket. Een link naar het bestand heb je ontvangen via de registratie email.

De licenties die onderdeel zijn van het Basispakket:

  • Microsoft 365 Education A3 abonnement - voor medewerkers *
  • Microsoft Defender for Office 365 - voor medewerkers *
  • Windows Server CAL met Software Assurance - voor studenten
  • Remote Desktop Services CAL met Software Assurance - voor medewerkers & studenten
  • VDA Subscription

* Deze producten bieden een aantal zogeheten Student Use Benefits waarbij studenten Online Services kunnen gebruiken zonder additionele kosten. Deze Student Use Benefits dienen apart besteld te worden. Meer informatie hierover in de toelichting.


Leverancier: Microsoft



Licentiedetails

Licentiejaar en einddatum

  • Het licentiejaar loopt van 1 januari t/m 31 december. De overeenkomst heeft een ingangsdatum van 1 januari 2022 en loopt t/m 31 december 2026

Licentievorm

  • Gebruikerslicentie: Voor een jaarlijkse licentievergoeding per eenheid (bijv. persoon, server of processor) verkrijg je het gebruiksrecht op de software voor instellingsgebruik. Recht op thuisgebruik door studenten en/of medewerkers verschilt per overeenkomst. Het Microsoft Basispakket is op basis van gebruiker.
  • Het aantal bestelde basispakketten voor het jaar 2022 geldt als minimum voor de resterende jaren van de overeenkomst.

Hoe de software geleverd wordt

  • Distributie van codes en media gaat via de gebruikelijke wijze. Indien meer informatie hierover gewenst is kun je contact opnemen met onze servicedesk.

Ondersteuning

  • Voor ondersteuning met betrekking tot licenties en abonnementen kun je contact opnemen met onze servicedesk.
  • Microsoft levert zelf product support en ondersteuning op een aantal manieren:
    • Service Status in Microsoft 365 en Azure admin portals
    • Ondersteuningsaanvragen via Microsoft 365 en Azure admin portals
    • Betaalde technische ondersteuning via 'Support for Business.'

Administratiekosten

  • De administratiekosten zijn gebaseerd op 7 % van het verschuldigde licentiebedrag

Service en contact

Heb je vragen over deze oplossing? Neem dan contact met ons op. Doe je dat per e-mail, vermeld dan je relatienummer. Veel antwoorden vind je overigens op onze pagina met veel gestelde vragen.

Visual_servicedesk-zwart-wit.jpg