Ga naar content

Op 4 november starten wij de Microsoft jaarregistratie voor het jaar 2025. Dan dienen alle Microsoft licenties verlengd te worden voor het nieuwe licentiejaar (aanvullende informatie volgt). Net als voorgaande jaren zullen wij starten met het factureren van het Microsoft basispakket. Dit betreft een automatische facturatie. Hieronder staan een aantal stappen in dit proces toegelicht.

Facturatie basispakket

Rond 17 oktober gaan wij jullie huidige aantal basispakketten (met peildatum 14 oktober) automatisch factureren. Dit betekent dat jullie een factuur ontvangen voor 2025 met het aantal basispakketten in bezit.

Wij starten dit proces vroeg om voor al onze klanten een tijdige verlenging te kunnen garanderen.

Referentie toevoegen

Omdat het een automatische facturering betreft, is het mogelijk om een referentie-/inkoopnummer op de factuur te laten plaatsen.

Dit graag doorgeven per mail aan backoffice@slbdiensten.nl (uiterlijk 16 oktober).

Accounts samenvoegen

Indien gewenst kunnen vanaf 1 januari 2025 relatienummers bij SLBdiensten worden samengevoegd tot één hoofdaccount bijv. in geval van een fusie of centralisatie.

Dit graag doorgeven per email aan servicedesk@slbdiensten.nl (uiterlijk 7 oktober).

Wijzigen aantal basispakketten

Het is mogelijk om vanaf 1 januari het huidige aantal basispakket naar beneden bij te stellen, met inachtneming van het commitment.

Het commitment is het aantal basispakketten waarmee jullie op 1 januari 2022 de overeenkomst mee zijn begonnen en geldt als minimum.

Wil je minder basispakketten hebben volgend jaar? Dit graag doorgeven per mail aan servicedesk@slbdiensten.nl (uiterlijk 7 oktober).

Basispakketten bijbestellen

Als er volgend jaar meer basispakketten nodig zijn, dan kunnen deze worden toegevoegd aan de winkelwagen tijdens de Microsoft jaarregistratie (meer informatie volgt).

Eerste contactpersoon

Tijdens de jaarregistratie wordt de winkelwagen met jullie huidige licenties (peildatum 1 november) klaargezet voor verlenging. Deze wordt gekoppeld aan de eerste contactpersoon. Het is hierbij van belang dat jullie eerste contactpersoon up-to-date is.

Wijzigingen van de 1e contactpersoon graag doorgeven per email aan servicedesk@slbdiensten.nl (uiterlijk 16 oktober).

Als er vragen zijn horen wij het graag.