Ga naar content

SLBdiensten heeft een nieuwe website! Met een frisse uitstraling, veel gebruiksvriendelijker met onder meer een beter overzicht van de verschillende licenties en - last but not least - aanzienlijk sneller dan de oude website.


Input van klanten

Om te komen tot de nieuwe website is uitgebreid gesproken met klanten van SLBdiensten. Aan de hand van hun input zijn verschillende functionaliteiten en processen op de website aangepast, onder meer in het bestelproces.


Account per contactpersoon

Een belangrijke wijziging is dat de eerste contactpersoon nu één login (combinatie van e-mailadres en wachtwoord) heeft, ook als hij / zij meerdere instellingen vertegenwoordigt. In plaats van dat bij elke instelling opnieuw ingelogd moet worden, kan nu bij het plaatsen van de bestelling aangegeven worden voor welke instelling(en) het is. Een mooie optimalisatie.


Overzicht van producten

Op de vorige website werd informatie per contract getoond. Op de nieuwe site laten we alle producten, die onder de contracten vallen, afzonderlijk van elkaar zien. Dit biedt ons de mogelijkheid om klanten veel meer informatie over een specifiek product te geven. Bij het doen van een bestelling wordt wel nog steeds deelgenomen aan een contract.


De volgende stap

Met de lancering vandaag hebben we een heel mooie stap gezet. Maar we zullen in de komende periode niet stil zitten. Er gaan nog verschillende producten aan de website toegevoegd worden, waaronder die van Microsoft (de nieuwe overeenkomst!). Daarnaast wordt nog een aantal functionaliteiten doorontwikkeld. We zullen onze klanten daar uiteraard over informeren.


Uitleg wijzigingen

De belangrijkste veranderingen worden op de website uitgelegd onder Veel gestelde vragen (FAQ). We voegen daar binnenkort ook een aantal instructievideo’s aan toe. Mocht je vragen of opmerkingen (feedback is altijd welkom) hebben, neem dan contact met onze Servicedesk via servicedesk@slbdiensten.nl of 020 – 4201396. We staan je graag te woord.