Ga naar content

TOPdesk biedt Enterprise Service Management (ESM)-software die verschillende serviceteams binnen een organisatie integreert. Dit verbetert de snelheid en kwaliteit van probleemoplossing, communicatie en klanttevredenheid, wat leidt tot een hogere efficiëntie.

TOPdesk biedt haar ESM-software in drie abonnementen aan: Essential, Engaged & Excellent. Hieronder vind je per pakket een korte omschrijving. Zie de documentatie voor een uitgebreide omschrijving per abonnement.

TOPdesk Essential

TOPdesk Essential is een service management oplossing die kan worden gebruikt door organisaties om hun dienstverlening te verbeteren. Het biedt diverse functies die zijn ontworpen om bedrijven te helpen bij het beheren en verbeteren van hun servicemanagementprocessen. Binnen TOPdesk Essiential vallen de volgende onderdelen:

  • Service Management
  • Asset Management
  • Self-Service Portal
  • Kennisbank
  • Rapportage en Analyse

TOPdesk Engaged

TOPdesk Engaged is een upgrade van service management. Het biedt een reeks uitgebreide functies die verder gaan dan het Essential pakket en bevat meer geavanceerde mogelijkheden. Onder TOPdesk Engaged vallen de volgende onderdelen:

  • Alles van TOPdesk Essential
  • Change Management
  • Probleembeheer
  • Service Level Management
  • Operationeel beheer

TOPdesk Excellent

TOPdesk Excellent is het meest uitgebreide service management pakket dat TOPdesk biedt. Naast alle functies die in TOPdesk Engaged zitten, biedt Excellent extra geavanceerde functies en diensten voor de beste klantervaring. Onder TOPdesk Excellent vallen de volgende onderdelen:

  • Alles van TOPdesk Engaged
  • Project Management
  • Webshop
  • 24/7 ondersteuning
  • Jaarlijkse Healtcheck
  • Uptime garantie

Zie de documentatie voor een uitgebreide abonnement omschrijving.


Leverancier: TOPdesk



Licentiedetails

Licentiejaar en einddatum

  • Einddatum is afhankelijk van de met TOPdesk afgesproken termijn.

Licentievorm

  • Gebruikerslicentie: Licenties gaan op basis van gebruikers (agents).

Ondersteuning

  • De leverancier levert verloopt direct via TOPdesk zelf.

Administratiekosten

  • De administratiekosten zijn gebaseerd op 4% van het verschuldigde licentiebedrag.

Service en contact

Heb je vragen over deze oplossing? Neem dan contact met ons op. Doe je dat per e-mail, vermeld dan je relatienummer. Veel antwoorden vind je overigens op onze pagina met veel gestelde vragen.