Ga naar content

Wat als klanten vanaf één plek gemakkelijk alle antwoorden kunnen krijgen op hun IT-, facilitaire, HR- of andere servicevragen? Zonder te moeten zoeken naar het juiste kanaal of de juiste persoon?

Met de Enterprise Service Management (ESM)-software van TOPdesk bundelen jouw serviceteams hun krachten en verwerken ze samen aanvragen vanaf één platform. Met gestroomlijnde klantondersteuning door je gehele organisatie los je problemen sneller op, communiceer je beter én bied je meer waarde aan je klant.

IT Service Management

De ITSM-software van TOPdesk brengt je IT-diensten samen op één plek, wat het makkelijk maakt om kennis te delen, vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Zo houden je behandelaars meer tijd over en zorg je voor tevreden klanten.

Facility Management

Of het nu gaat om het volgen van middelen, het plannen van onderhoud of het reserveren van ruimtes. De Facility Management-software van TOPdesk helpt je al jouw taken en workflows sneller en gemakkelijker uit te voeren met één tool.

  • Ongelooflijk gebruiksvriendelijk - Besteed minder tijd aan het registreren van meldingen en hou meer tijd over om de best mogelijke dienstverlening te bieden.
  • Integreert naadloos - Dankzij onze integraties en open API kan je TOPdesk eenvoudig koppelen aan je favoriete tools.


Plan een gepersonaliseerde TOPdesk demonstratie in

Ontdek hoe TOPdesk voor jouw organisatie werkt. In deze vrijblijvende sessie ga je met een van onze experts op reis door onze software, volledig afgestemd op de wensen van jouw organisatie. Plan hier uw gepersonaliseerde demonstratie

Service en contact

Heb je een vraag over een oplossing van deze leverancier? Neem dan contact met ons op. We staan je graag te woord.