TOPdesk
Wat als klanten vanaf één plek gemakkelijk alle antwoorden kunnen krijgen op hun IT-, facilitaire, HR- of andere servicevragen? Zonder te moeten zoeken naar het juiste kanaal of de juiste persoon?
Met de Enterprise Service Management (ESM)-software van TOPdesk bundelen jouw serviceteams hun krachten en verwerken ze samen aanvragen vanaf één platform. Met gestroomlijnde klantondersteuning door je gehele organisatie los je problemen sneller op, communiceer je beter én bied je meer waarde aan je klant.
IT Service Management
De ITSM-software van TOPdesk brengt je IT-diensten samen op één plek, wat het makkelijk maakt om kennis te delen, vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Zo houden je behandelaars meer tijd over en zorg je voor tevreden klanten.
Facility Management
Of het nu gaat om het volgen van middelen, het plannen van onderhoud of het reserveren van ruimtes. De Facility Management-software van TOPdesk helpt je al jouw taken en workflows sneller en gemakkelijker uit te voeren met één tool.
- Ongelooflijk gebruiksvriendelijk - Besteed minder tijd aan het registreren van meldingen en hou meer tijd over om de best mogelijke dienstverlening te bieden.
- Integreert naadloos - Dankzij onze integraties en open API kan je TOPdesk eenvoudig koppelen aan je favoriete tools.
Plan een gepersonaliseerde TOPdesk demonstratie in
Ontdek hoe TOPdesk voor jouw organisatie werkt. In deze vrijblijvende sessie ga je met een van onze experts op reis door onze software, volledig afgestemd op de wensen van jouw organisatie. Plan hier uw gepersonaliseerde demonstratie
Nieuws van TOPdesk
-
31 maart 2023
Digitaal ondertekenen in TOPdesk met Evidos
SLBdiensten is een samenwerking gestart met Evidos voor het digitaal ondertekenen van documenten. Zeker voor instellingen die gebruik maken van TOPdesk, is dit een interessante ontwikkeling. Evidos integreert namelijk naadloos binnen TOPdesk.
-
20 april 2022
Minder terugkerende meldingen door gebruik selfserviceportal
Als het behandelen van meldingen van collega’s en leerlingen een belangrijk deel van je werk is, helpt het als zij zelfredzamer zouden zijn. Via de selfserviceportal vinden zij de benodigde informatie om zichzelf te helpen. Hierdoor houden jouw servicedeskmedewerkers meer tijd over voor complexere vraagstukken.