Ga naar content

Met de Enterprise Service Management (ESM)-software van TOPdesk bundelen jouw serviceteams hun krachten en verwerken ze samen aanvragen vanaf één platform. Met gestroomlijnde klantondersteuning door je gehele organisatie los je problemen sneller op, communiceer je beter én bied je meer waarde aan je klant.

TOPdesk Essential

Beheer je middelen en los vragen van klanten op.

Incident Management, Asset Management, Self-service Portal, Dashboard en Reporting, Kennissysteem en een testomgeving.

TOPdesk Engaged

Alle features die je nodig hebt om workflows te beheren.

Alles wat in TOPdesk Essential zit plus: Change Management, Contractbeheer en Service Level Management, Enquêtemodule, Operations Management en Problem Management.

TOPdesk Excellent

Full-service abonnement voor de beste klantervaring

Alles wat in TOPdesk Engaged zit plus: Project Management, Webshop, 24/7 ondersteuning, Jaarlijkse healthcheck, Uptime Garantie.




Leverancier: TOPdesk



Licentiedetails

Licentiejaar en einddatum

  • Einddatum is afhankelijk van de met TOPdesk afgesproken termijn.

Licentievorm

  • Gebruikerslicentie: Licenties gaan op basis van gebruikers (agents).

Ondersteuning

  • De leverancier levert verloopt direct via TOPdesk zelf.

Administratiekosten

  • De administratiekosten zijn gebaseerd op 4% van het verschuldigde licentiebedrag.

Service en contact

Heb je vragen over deze oplossing? Neem dan contact met ons op. Doe je dat per e-mail, vermeld dan je relatienummer. Veel antwoorden vind je overigens op onze pagina met veel gestelde vragen.