Fortinet

FortiClient is een robuuste en geavanceerde oplossing voor endpoint-beveiliging die cyberbedreigingen zoals malware, exploits en kwaadaardige scripts effectief detecteert en blokkeert. FortiClient biedt daarnaast doeltreffende opties voor het scannen op kwetsbaarheden en het patchen daarvan. Dit helpt organisaties en hun eindgebruikers om best practices op beveiligingsgebied toe te passen en het aanvalsoppervlak te reduceren.

Prijsinformatie

U kunt de prijsinformatie van dit product bekijken als u ingelogd bent.

U kunt inloggen op een tablet, notebook of desktop computer.

Productinformatie

FortiClient is de endpoint beveiliging software van Fortinet. Deze agent, geschikt voor Windows, Mac en Chromebook*, beschikt modulair over een anti-malware engine, VPN client, vulnerability scanner en web filter.

Ben je in het bezit van FortiGate firewalls van Fortinet? Dat is goed nieuws, want dan kan de FortiClient bovendien integreren met de FortiGate (en eventueel de FortiAnalyzer) via telemetrie.

Beheerders kunnen automatisch endpoints in quarantaine laten plaatsen, een software update laten uitvoeren of toegang tot (een bepaald deel van) het netwerk ontzeggen op basis van vooraf gedefinieerde policies. En dat allemaal vanuit één centrale interface.

Daarnaast biedt de anti-exploit technologie een extra beschermingslaag tegen nog niet bekende kwetsbaarheden in applicaties (zero-day attacks).

Met de toevoeging van de Sandbox (Cloud) integratie wordt tevens bescherming geboden tegen de geavanceerde onbekende bedreigingen door gedrag gebaseerde analyse uit te voeren op alle gedownloade bestanden naar het FortiClient endpoint.

*) Voor Chromebook is enkel de web filter functie beschikbaar.


Contact opnemen

Onze servicedeskmedewerkers beantwoorden graag al uw vragen over deze overeenkomst.

servicedesk@slbdiensten.nl
020 - 420 13 96

Licentiedetails

Licentiejaar en einddatum

Looptijd van de licentie is 1, 3 of 5 jaar na aanschaf. 

Licentievorm

Gebruikerslicentie

Voor een jaarlijkse licentievergoeding per eenheid (bijv. persoon, server of processor) verkrijgt u het gebruiksrecht op de software voor instellingsgebruik. Recht op thuisgebruik door studenten en/of medewerkers verschilt per overeenkomst.

Hoe de software geleverd wordt

Ondersteuning

SLBdiensten zal gratis 2e lijnsondersteuning bieden. Deze ondersteuning zal bestaan uit het verstrekken van e-mailadvies op het gebied van installatie, implementatie en configuratie van de software.

Alleen uw ICT-medewerker(s) kunnen een beroep doen op deze ondersteuning, niet de individuele gebruikers.

Administratie- en coördinatiekosten

Er worden administratiekosten in rekening gebracht. Log in voor meer informatie.

 
Blijf op de hoogte van onze nieuwste software, trainingen en overige activiteiten