Licenties bestellen
Synigo

Synigo Pulse maakt van Office 365 de centrale werkomgeving zoals we die allemaal zouden willen.

Prijsinformatie

U kunt de prijsinformatie van dit product bekijken als u ingelogd bent.

U kunt inloggen op een tablet, notebook of desktop computer.

Productinformatie

Synigo Pulse voor Office 365 is een SaaS-oplossing waarmee u in een handomdraai een sociaal intranet en digitale werkplek neerzet. Er ontstaat zo één centrale werkomgeving waarbinnen studenten en docenten samenkomen en alles vinden om hun werk en studie goed te kunnen doen. De samenwerking tussen collega’s, leerlingen en docenten wordt hierdoor gestimuleerd. Het portal is taakgericht, omdat er notificaties uit andere systemen getoond kunnen worden. Denk bijvoorbeeld aan roosters, cijfers en meldingen uit Magister en Peoplesoft.  

Binnen een instelling is het van groot belang dat studenten en medewerkers succesvol kunnen samenwerken. Het is voor scholen soms een uitdaging om hen hier naar ieders tevredenheid in te faciliteren. Leerlingen en docenten hebben daarom nog wel eens de neiging om op eigen houtje allerlei communicatieplatforms te gaan gebruiken. Zet Synigo Pulse in op een gebruikersvriendelijke en passende manier binnen de schoolomgeving, zodat het platform breed wordt omarmd en met plezier gebruikt. 

Bekijk hoe Noorderpoort gebruikmaakt van de mogelijkheden die de digitale wereld biedt.

Pulse is een Software as a Service oplossing met de volgende features:

  • Weten en regelen: functionaliteit om centrale organisatie en studie-informatie te delen zoals procedures en kwaliteitshandboeken, arbeidsvoorwaarden, een FAQ en alles wat de student moet weten over zijn/haar studie.
  • Events: laat de evenementen zien die worden georganiseerd per thema.
  • Organisatienieuws: nieuws per thema delen met een gebruikersvriendelijk CMS. Mogelijkheid om ideeën aan te leveren (‘tip de redactie’).
  • Tijdlijn: deel weetjes, nieuws, foto’s en video’s. Mogelijkheid om direct te reageren.
  • Mijn Groepen: toont de Office 365 groepen waar een medewerker of student lid van is: handig bij elkaar agenda, notities, teamleden en conversaties.
  • Zoeken: vindt informatie over de gehele omgeving.
  • Mijn apps: handzaam alle apps bij elkaar met de mogelijkheid om deze te selecteren.
  • Agenda: laat de eerstvolgende acht afspraken zien uit de persoonlijke agenda.
  • Recente documenten: laat de meest recente documenten zien.
  • Foto widget: deel foto’s.
  • Sociale media: toon Twitter-berichten en Instagram-posts.
  • Mijn favorieten: maak eigen snelkoppelingen.
  • Snel naar: links naar belangrijke applicaties, contentpagina’s, formulieren en websites van de organisatie.
  • Spoednieuws: meldingen van de organisatie bijv. een ICT-storing of calamiteit.
  • Notificaties en integratie: notificaties zijn meldingen uit andere applicaties en systemen. Standaard is de notificatie beschikbaar die het aantal ongelezen e-mails weergeeft. De notificaties kunnen uitgebreid worden. Dit is doorgaans maatwerk. 

Office-trainingen

Speciaal voor docenten organiseren wij verschillende Office trainingen. 

Meer informatie & inschrijven >


Contact opnemen

Onze servicedeskmedewerkers beantwoorden graag al uw vragen over deze overeenkomst.

servicedesk@slbdiensten.nl
020 - 420 13 96

Licentiedetails

Licentiejaar en einddatum

Het licentiejaar loopt van 1 september tot en met 31 augustus. De overeenkomst eindigt op 31-08-2020.

Licentievorm

Gebruikerslicentie

Voor een jaarlijkse licentievergoeding per eenheid (bijv. persoon, server of processor) verkrijgt u het gebruiksrecht op de software voor instellingsgebruik. Recht op thuisgebruik door studenten en/of medewerkers verschilt per overeenkomst.

Normatieve licentie

Voor een jaarlijkse licentievergoeding per student en/of medewerker verkrijgt u het gebruiksrecht op de software voor instellingsgebruik. Recht op thuisgebruik door studenten en/of medewerkers verschilt per overeenkomst.

Hoe de software geleverd wordt

Pulse is een Software as a Service oplossing

 

Ondersteuning

Synigo levert de volgende support aan de Instelling:

- 3e lijns technische support.
- 1e lijns support aan de eindgebruiker en 2e lijns expertise wordt door de Instelling of diens partner verzorgd. Synigo levert geen 1e en 2e lijns support.
- De Servicedesk van Synigo is bereikbaar voor 3e lijns technische support op werkdagen van 8.30 uur tot 17.00 uur. Indien gewenst is 24/7 support mogelijk, tegen een meerprijs per seat.
- Support geldt voor Synigo Pulse. Support op Office 365 is niet in deze SLA inbegrepen.

Administratie- en coördinatiekosten

Er worden administratiekosten in rekening gebracht. Log in voor meer informatie.

 
Blijf op de hoogte van onze nieuwste software, trainingen en overige activiteiten