Dé intermediair tussen vo, mbo en de softwarebranche
Synigo Pulse maakt van Office 365 de centrale werkomgeving zoals we die allemaal zouden willen.
U kunt de prijsinformatie van dit product bekijken als u ingelogd bent.
U kunt inloggen op een tablet, notebook of desktop computer.
Synigo Pulse voor Office 365 is een SaaS-oplossing waarmee u in een handomdraai een sociaal intranet en digitale werkplek neerzet. Er ontstaat zo één centrale werkomgeving waarbinnen studenten en docenten samenkomen en alles vinden om hun werk en studie goed te kunnen doen. De samenwerking tussen collega’s, leerlingen en docenten wordt hierdoor gestimuleerd. Het portal is taakgericht, omdat er notificaties uit andere systemen getoond kunnen worden. Denk bijvoorbeeld aan roosters, cijfers en meldingen uit Magister en Peoplesoft.
Binnen een instelling is het van groot belang dat studenten en medewerkers succesvol kunnen samenwerken. Het is voor scholen soms een uitdaging om hen hier naar ieders tevredenheid in te faciliteren. Leerlingen en docenten hebben daarom nog wel eens de neiging om op eigen houtje allerlei communicatieplatforms te gaan gebruiken. Zet Synigo Pulse in op een gebruikersvriendelijke en passende manier binnen de schoolomgeving, zodat het platform breed wordt omarmd en met plezier gebruikt.
Bekijk hoe Noorderpoort gebruikmaakt van de mogelijkheden die de digitale wereld biedt.
Pulse is een Software as a Service oplossing met de volgende features:
Speciaal voor docenten organiseren wij verschillende Office trainingen.
Meer informatie & inschrijven >
Onze servicedeskmedewerkers beantwoorden graag al uw vragen over deze overeenkomst.
Het licentiejaar loopt van 1 september tot en met 31 augustus. De overeenkomst eindigt op 31-08-2021.
Gebruikerslicentie
Normatieve licentie
Pulse is een Software as a Service oplossing
Synigo levert de volgende support aan de Instelling:
- 3e lijns technische support.
- 1e lijns support aan de eindgebruiker en 2e lijns expertise wordt door de Instelling of diens partner verzorgd. Synigo levert geen 1e en 2e lijns support.
- De Servicedesk van Synigo is bereikbaar voor 3e lijns technische support op werkdagen van 8.30 uur tot 17.00 uur. Indien gewenst is 24/7 support mogelijk, tegen een meerprijs per seat.
- Support geldt voor Synigo Pulse. Support op Office 365 is niet in deze SLA inbegrepen.
Er worden administratiekosten in rekening gebracht. Log in voor meer informatie.