TOPdesk

TOPdesk helpt uw dienstverlening verbeteren. Of het nu gaat om uw IT-afdeling, Facility Management of eHRM.

Prijsinformatie

U kunt de prijsinformatie van dit product bekijken als u ingelogd bent.

U kunt inloggen op een tablet, notebook of desktop computer.

Productinformatie

TOPdesk Professional

Met TOPdesk Professional brengt u uw dienstverlening op een hoger niveau. De webbased applicatie bevat de basisprocessen Incidentbeheer en Configuratiebeheer en is uit te breiden met aanvullende ITIL- en facilitaire modules.

TOPdesk Enterprise

TOPdesk Enterprise is ideaal voor grote instellingen die met een hoogst professionele en technologisch hoogwaardige service-managementapplicatie aan de slag willen. TOPdesk Enterprise is 100% webbased, razendsnel, modulair, schaalbaar, platform- en databaseonafhankelijk, ondersteunt meerdere vestigingen en biedt ongekend veel mogelijkheden.

 

Meer informatie?

Stephanie en Lina, onze Servicedeskmedewerkers, beantwoorden graag al uw vragen over TOPdesk.

Ze zijn bereikbaar via servicedesk@slbdiensten.nl of telefonisch, via 020 - 420 13 96.


Contact opnemen

Onze servicedeskmedewerkers beantwoorden graag al uw vragen over deze overeenkomst.

servicedesk@slbdiensten.nl
020 - 420 13 96

Licentiedetails

Licentiejaar en einddatum

De looptijd van de licenties en/of het support staat niet gelijk aan de contractdata. Voor iedere instelling zijn deze data anders, afhankelijk van het moment van aanschaf en de daarin bepaalde looptijd. 

Licentievorm

Eenmalige aanschaf

Voor een eenmalige licentievergoeding verkrijgt u het eeuwigdurende gebruiksrecht op de software voor instellingsgebruik. Recht op thuisgebruik door studenten en/of medewerkers verschilt per overeenkomst.

Gebruikerslicentie

Voor een jaarlijkse licentievergoeding per eenheid (bijv. persoon, server of processor) verkrijgt u het gebruiksrecht op de software voor instellingsgebruik. Recht op thuisgebruik door studenten en/of medewerkers verschilt per overeenkomst.

Hoe de software geleverd wordt

Met een aangevraagde offerte kan er via de Servicedesk besteld worden. Zie het bestelformulier voor details.

Ondersteuning

Voor TOPdesk Professional en TOPdesk Enterprise is het onderhoud verplicht voor het eerste jaar. Bij een abonnementsvorm is het support altijd in begrepen en heeft het abonnement een bepaalde afloopdatum.

Administratie- en coördinatiekosten

Er worden administratiekosten in rekening gebracht. Log in voor meer informatie.

 
Blijf op de hoogte van onze nieuwste software, trainingen en overige activiteiten