Ga naar content

Het is het fundament voor de flexibiliteit die nodig is om klanten enthousiast te maken. Met Dynamics 365 heb je de enige portfolio met intelligente bedrijfsapplicaties waarmee iedereen alles in handen heeft om operationele uitmuntendheid te realiseren en betere klantervaringen te leveren.

Dynamics 365 Customer Service

Dynamics 365 Customer Service helpt instellingen om hun klantenservice te stroomlijnen. Creëer cases voor klantvragen of issues en beheer deze tot de case succesvol is afgehandeld. Met een geavanceerde kennisbank, slimme automation en uitmuntende case-management functionaliteiten helpt Dynamics 365 Customer Service om klanten goed en efficiënt te helpen en daarmee aan je te binden.

Customer Service | Microsoft Dynamics 365

Dynamics 365 Sales

Dynamics 365 Sales is de CRM-tool in het Dynamics 365 platform. Verbeter productiviteit van sales teams, bouw sterke klantrelaties en neem datagedreven beslissingen op basis van slimme analytics toepassingen.

Overzicht Sales | Microsoft Dynamics 365

Dynamics 365 Field Service

De zakelijke toepassing Dynamics 365 Field Service helpt organisaties onsite service te leveren op klantlocaties. De toepassing combineert werkstroomautomatisering, planningsalgoritmen en mobiliteit om mobiele medewerkers succesvol te laten zijn wanneer zij op locatie bij klanten problemen oplossen.

Field Service | Microsoft Dynamics 365


Leverancier: Microsoft



Licentiedetails

Licentiejaar en einddatum

  • Het licentiejaar loopt van 1 januari t/m 31 december. De overeenkomst heeft een ingangsdatum van 1 januari 2022 en loopt t/m 31 december 2026

Licentievorm

  • Gebruikerslicentie: Voor een jaarlijkse licentievergoeding per eenheid (bijv. persoon, server of processor) verkrijg je het gebruiksrecht op de software voor instellingsgebruik. Dynamics 365 licenties gaan op basis van gebruiker.

Hoe de software geleverd wordt

  • Microsoft Dynamics 365 betreft een online dienst van Microsoft.

Ondersteuning

  • Voor ondersteuning met betrekking tot licenties en abonnementen kun je contact opnemen met onze servicedesk.
  • Microsoft levert zelf product support en ondersteuning op een aantal manieren:
    • Service Status in Dynamics 365 portal, Microsoft 365 en Azure admin portals
    • Ondersteuningsaanvragen via Dynamics 365 portal, Microsoft 365 en Azure admin portals
    • Betaalde technische ondersteuning via 'Support for Business.'

Administratiekosten

  • De administratiekosten zijn gebaseerd op 7 % van het verschuldigde licentiebedrag

Service en contact

Heb je vragen over deze oplossing? Neem dan contact met ons op. Doe je dat per e-mail, vermeld dan je relatienummer. Veel antwoorden vind je overigens op onze pagina met veel gestelde vragen.