Ga naar content

Wat als klanten vanaf één plek gemakkelijk alle antwoorden kunnen krijgen op hun IT-, facilitaire, HR- of andere servicevragen? Zonder te moeten zoeken naar het juiste kanaal of de juiste persoon?

TOPdesk in het Onderwijs

TOPdesk ondersteund wereldwijd meer dan 500 onderwijsinstellingen en is met 250 klanten marktleider in Nederland. Door middel van inhoudelijke expertise wordt de samenwerking met TOPdesk binnen de onderwijssector gekenmerkt door duurzame relaties (15+ jaar). Deze langdurige relaties geven ons inzichten om zo de gehele klantgroep beter te kunnen ondersteunen: Wij kennen de belangen binnen het onderwijs en hun gezamenlijke uitdagingen. Met als uitgaanspunt dat de leerling centraal staat.

ESM-software van TOPdesk

Met de Enterprise Service Management (ESM)-software van TOPdesk bundelen jouw serviceteams hun krachten en verwerken ze samen aanvragen vanaf één platform. Met gestroomlijnde klantondersteuning door je gehele organisatie los je problemen sneller op, communiceer je beter én bied je meer waarde aan je klant.

Plan een gepersonaliseerde TOPdesk demonstratie in

Ontdek hoe TOPdesk voor jouw organisatie werkt. In deze vrijblijvende sessie ga je met een van onze experts op reis door onze software, volledig afgestemd op de wensen van jouw organisatie. Plan hier uw gepersonaliseerde demonstratie.”

Service en contact

Heb je een vraag over een oplossing van deze leverancier? Neem dan contact met ons op. We staan je graag te woord.