
TOPdesk
Wat als klanten vanaf één plek gemakkelijk alle antwoorden kunnen krijgen op hun IT-, facilitaire, HR- of andere servicevragen? Zonder te moeten zoeken naar het juiste kanaal of de juiste persoon?
TOPdesk in het Onderwijs
TOPdesk ondersteund wereldwijd meer dan 500 onderwijsinstellingen en is met 250 klanten marktleider in Nederland. Door middel van inhoudelijke expertise wordt de samenwerking met TOPdesk binnen de onderwijssector gekenmerkt door duurzame relaties (15+ jaar). Deze langdurige relaties geven ons inzichten om zo de gehele klantgroep beter te kunnen ondersteunen: Wij kennen de belangen binnen het onderwijs en hun gezamenlijke uitdagingen. Met als uitgaanspunt dat de leerling centraal staat.
ESM-software van TOPdesk
Met de Enterprise Service Management (ESM)-software van TOPdesk bundelen jouw serviceteams hun krachten en verwerken ze samen aanvragen vanaf één platform. Met gestroomlijnde klantondersteuning door je gehele organisatie los je problemen sneller op, communiceer je beter én bied je meer waarde aan je klant.
Plan een gepersonaliseerde TOPdesk demonstratie in
Ontdek hoe TOPdesk voor jouw organisatie werkt. In deze vrijblijvende sessie ga je met een van onze experts op reis door onze software, volledig afgestemd op de wensen van jouw organisatie. Plan hier uw gepersonaliseerde demonstratie.”
Nieuws van TOPdesk
-
16 september 2024
Minder terugkerende meldingen door gebruik selfserviceportal
Als het behandelen van meldingen van collega’s en leerlingen een belangrijk deel van je werk is, helpt het als zij zelfredzamer zouden zijn. Via de selfserviceportal vinden zij de benodigde informatie om zichzelf te helpen. Hierdoor houden jouw servicedeskmedewerkers meer tijd over voor complexere vraagstukken.
-
31 maart 2023
Digitaal ondertekenen in TOPdesk met Evidos
SLBdiensten is een samenwerking gestart met Evidos voor het digitaal ondertekenen van documenten. Zeker voor instellingen die gebruik maken van TOPdesk, is dit een interessante ontwikkeling. Evidos integreert namelijk naadloos binnen TOPdesk.