achter de schermen

De ontwikkeling van SLBdiensten

Infographic: zo verbeterden wij onze dienstverlening in 2019

23 jan - Charles Stork is een van de twee directeuren van SLBdiensten, naast Jeroen Borgsteede. Stork geeft aan dat SLBdiensten steeds meer doet om de klant centraal te stellen. Tegelijkertijd is hij ervan overtuigd dat het met de huidige stand van de technologie mogelijk is om als school efficiënter te werken en daarmee geld te besparen, dat vervolgens kan worden besteed aan het creëren van nóg beter onderwijs.

22 jan - Wij vinden het belangrijk om u een zo goed mogelijke dienstverlening aan te bieden. Daarom hebben wij in kaart gebracht hoe wij in 2019 onze dienstverlening hebben verbeterd.

Lees meer...

Lees meer...

Innovatief en leerzaam: de Kenniskring Studiereis naar Eindhoven

4 dec - Eind november vond de Kenniskring Studiereis 2019 plaats. Dit keer bezocht de Kenniskring de innovatieve stad Eindhoven.

Lees meer...

De ontwikkeling van SLBdiensten

23 jan - Charles Stork is een van de twee directeuren van SLBdiensten, naast Jeroen Borgsteede. Stork geeft aan dat SLBdiensten steeds meer doet om de klant centraal te stellen. Tegelijkertijd is hij ervan overtuigd dat het met de huidige stand van de technologie mogelijk is om als school efficiënter te werken en daarmee geld te besparen, dat vervolgens kan worden besteed aan het creëren van nóg beter onderwijs.

Lees meer...

Infographic: zo verbeterden wij onze dienstverlening in 2019

22 jan - Wij vinden het belangrijk om u een zo goed mogelijke dienstverlening aan te bieden. Daarom hebben wij in kaart gebracht hoe wij in 2019 onze dienstverlening hebben verbeterd.

Lees meer...

Innovatief en leerzaam: de Kenniskring Studiereis naar Eindhoven

4 dec - Eind november vond de Kenniskring Studiereis 2019 plaats. Dit keer bezocht de Kenniskring de innovatieve stad Eindhoven.

Lees meer...